Щоб бути гарним вчителем, потрібно любити
те, що робиш, і любити тих, кого вчиш.
Вчитель - важлива
людина в житті кожного. Він працює з найціннішим - особистістю. і від того,
який у дитини вчитель,
залежить і те. як вона проведе свої кращі учнівські роки. Тож вихователь не
тільки виховує, він допомагає скеровує, вчить, підказує, шукає... Така доля вчителя.
Бути вчителем,
- значить бути обізнаним в різних сферах життя, бути відкритою, небайдужою,
люблячою людиною. Кожна дитина - це маленький всесвіт, і, правильно підібравши
ключик, можна виховати особистість. А найбільшою нагородою для вихователя є
досягнення його учнів, їх життя, і відчуття того, що ти допоміг становленню ЛЮДИНИ.Це
прекрасно, коли вчитель
може бути порадником, провідником і володарем скарбниці знань. Метою моєї
роботи є забезпечення максимального розвитку кожної дитини, збереження її
неповторності, розкриття її потенційних талантів та створення умов для
нормального духовного , розумового та фізичного вдосконалення.
Я вважаю, вчитель, вихователь - це моя
стежина в цьому житті. Тільки в цій роботі я бачу себе, і не уявляю як можна
жити небачачи ясних дитячих очей, лагідних усмішок, без радощів перших успіхів.
Це моє покликання.
Мрії здійснюються…
Ви пам'ятаєте, які у вас були мрії
в дитинстві? Чи була
у вас заповітна мрія? Я думаю,
всі ваші дитячі мрії, перш за все, були пов'язані з нашим майбутнім.
І ким
ви хотіли б стати?
Актрисою або співаком, знаменитим футболістом чи стюардесою,
космонавтом, а може бути, поваром? Скільки себе
пам'ятаю, завжди хотіла бути вчителькою. Я розсаджувала свої
ляльки та звірята на дивані і гралась
з ними в школу. Мені подобалося задавати своїм
ученям запитання, ставити
їм оцінки. Грати в школу було захоплююче та цікаво,а професія
вчителя здавалося простою і дуже захоплюючою. Я з нетерпінням
чекала, коли піду в перший клас і познайомлюсь зі соєю вчителькою,
а поки із сусідськими дітлахами грала в «дитячий садок» або в «школу».
Роки навчання в школі, тісне спілкування
з різними вчителями розширили моє дитяче, наївне, уявлення про бажану професію.
Я зрозуміла, що навчати дітей зовсім непросто, що любити дітей, таких різних,
часто неслухняних і нетямущих, неймовірно важко. Але моє бажання бути вчителем
зміцнилося, мрія залишилася. То були дні нашої наївної чистоти, і я згадую
їх з ніжним сумом, особливо тепер, працюючи в школі. У ті далекі дні вчительки
здавалися нам людьми незвичайними, особливими.
Поступивши в педагогічний інститут, я
почала безпосередньо втілювати заповітну мрію в життя. Оволодіння знаннями, вивчення основ педагогіки і
психології, навчання методиці викладання предмета в школі, ознайомилася з досвідом знаменитих педагогів - все наближало
мене до того заповітного моменту, коли я, переступивши поріг школи в новій
якості, могла б сказати:« Мрії збуваються». З яким нетерпінням я чекала вже
закінчення інституту та виходу на роботу.
Мрія здійснилася!
Пам'ятаю, з яким хвилюванням і радістю
готувалася до свого першого уроку. Пам'ятаю обличчя своїх перших учнів.
Спочатку було багато невдач і розчарувань. Мої бажання і прагнення часто не
збігалися з результатами моїх педагогічних зусиль. Але ніколи я не шкодувала
про те, що стала вчителькою.
Початок педагогічної діяльності пройшов у даній школі. Я була педагогом – організатором, готувала
свята та конкурси. Через 2 роки почала працювати
за фахом вчителем історії, на даний момент ще й вчителем правознавства.
Коли заходиш у
клас, а тебе оточують діти та наперебій намагаються розповісти тобі свої
новини, поділитися успіхами, відчуваєш себе дуже щасливою.
Комментариев нет:
Отправить комментарий